Шановні учасники фестивалю "Я-монтажник"
Для отримання максимального результату від участі у виставці, рекомендуємо вам скористатися безкоштовними інструментами, які Організатори розробили спеціально для вас.
ПРОМО КОД
Реєстрація відвідувачів на виставку платна. Для того, щоб ваші клієнти і партнери могли безкоштовно отримати електронний квиток, необхідно надати їм унікальний промо код вашої компанії.
Де використовувати промо код:
-
На вашому сайті (банер, новини)
-
В електронних/смс розсилках із запрошення партнерів, клієнтів на ваш стенд
-
В друкованій рекламній поліграфії, поширюваної до виставки
-
На сторінці компанії в фейсбук
Запросити промо код вашої компанії
ЛИСТ-ЗАПРОШЕННЯ НА ВИСТАВКУ
Запросіть партнерів і потенційних клієнтів на ваш стенд на виставці Aquatherm® Kyiv, відправивши їм лист-запрошення. Скачайте шаблон, доповніть його номером стенду, унікальним промо кодом і інформацією про вашу продукцію.
Завантажити шаблон листа
ЛОГОТИП В ПІДПИС ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ
Скачайте логотип, доповніть їм Ваш електронний підпис до повідомлення та анонсуйте свою участь у виставці!
Завантажити в форматі png
СТОРІНКА ВАШОЇ КОМПАНІЇ НА ФЕЙСБУК
Використовуючи підготовлені матеріали (обкладинка для сторінки 851*315, макет для розміщення в новинній стрічці 800*800) - можливість отримати додаткове охоплення аудиторії і запросити відвідувачів на стенд вашої компанії
Завантажити в форматі png
Завантажити в форматі png
Завантажити в форматі png
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ РАЗМІЩЕННЯ НА САЙТІ ВАШОЇ КОМПАНІЇ, ЕЛЕКТРОННИХ РОЗСИЛКАХ, ДРУКОВАНИХ МАТЕРІАЛАХ
Завантажити в форматі png Завантажити в форматі eps
НОВИНИ ПРО ВАШУ КОМПАНІЮ НА САЙТІ, РОЗСИЛКАХ І СТОРІНЦІ ВИСТАВКИ В ФЕЙСБУК
Надсилайте новини про вашу компанію, новинки, спеціальні пропозиції для розміщення на сайті, сторінці виставці в фейсбук, а також електронних розсилках організаторів. Це сприятиме додатковому інтересу до Вашої компанії потенційних партнерів, як до початку так і під час виставки.
Заповніть форму та надсилайте на [email protected]
Технічні вимоги